Szkolenia przedmiotowe online – krytyczne myślenie dla nauczycieli
Krytyczne myślenie szkolenie online
Naszym głównym celem jest dostarczenie nauczycielom praktycznych szkoleń przedmiotowych krytycznego myślenia online z wykorzystaniem postaw, rutyn i narzędzi krytycznego myślenia. Dlatego przygotowaliśmy kilkadziesiąt szkoleń z poszczególnych przedmiotów oraz poziomów edukacyjnych. Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą szkoleniową:
Nasza oferta będzie cały czas wzbogacana – mamy mnóstwo trenerów, ze wszystkich przedmiotów, którzy dzielą się swoją wiedza i doświadczeniem. Co 2-3 miesiące nasza oferta będzie rosła, zatem śledźcie naszą stronę, aktualności na naszym FB
Istnieje możliwość zakupu szkolenia na fakturę. W sprawie zakupu szkolenia na szkołę, skontaktuj się – ilona.rachecka@
SZKOLENIA DLA DYREKTORÓW
Przywództwo w czasach kryzysu – MARZANNA CHOBOT-KŁODZIŃSKA
O konflikcie myśląc krytycznie – AGNIESZKA PILCH
SZKOLENIA DLA POLONISTÓW
Warsztat pracy nauczyciela myślącego krytycznie – OKSANA BUŚKO
Lekturownik krytycznego myśliciela – KAMILA TKACZYK-STRUK
SZKOLENIA DLA ANGLISTÓW
Jak uczyć nastolatka z sukcesem, czyli dlaczego teensy kochają rutyny MK? – JUSTYNA FRANKIEWICZ-POPIOŁEK
Let them do it! Oddaj lekcję w ręce uczniów, czyli jak pracować rutynami myślowymi na lekcjach języka angielskiego. – ANNA GRABOWSKA
SZKOLENIA ROZWOJOWE DLA NAUCZYCIELI I DYREKTORÓW
Myślenie krytyczne na zajęciach Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) dla dzieci i młodzieży – MAGDALENA SIKORA
Wywiadówka z myśleniem krytycznym? Rutyny myślenia krytycznego na spotkaniach klasowych z rodzicami – MAGDALENA SIKORA
Dobrostan. Jak zarządzać swoimi zasobami, aby energii wystarczyło na cały rok? – OKSANA BUŚKO
Krytyczne myślenie szkolenie online
Aby przekazać uczniom umiejętności krytycznego myślenia, trzeba przede wszystkim posiadać w tym zakresie stosowną wiedzę. Kadra pedagogiczna powinna więc przejść obowiązkowe nauczanie, tak, by pokazać uczniom czym jest logiczne myślenie. We współczesnym świecie, w czasach mediów społecznościowych, młodzi ludzie żyją w zupełnie innym świecie. Dziś młodym ludziom trudno jest rozwiązywać problemy, bowiem wolą od nich uciekać. Dziś trudno jest im podejmować ważne decyzje, stawiać hipotezy, wykazywać się kreatywnością i motywacją do działania. W dzisiejszym świecie wszystko jest niemal podane na tacy. Dzieci, a potem młodzi ludzie wkraczający w świat nie znając konsekwencji swoich poczynań, nie potrafią zrozumieć problemu, trudno u nich o otwartość na innego człowieka.
Doskonalenie nauczycieli to kształcenie ich pod względem tego, jak powinno wyglądać nauczanie, aby uczniowie mogli się uczyć myślenia krytycznego i dalej móc to wykorzystać w życiu. Dziś w nauczaniu działa jeden, określony schemat: nauczycielka wymaga od uczniów nauczenia się teorii z podręcznika na sprawdzian, często pod podany klucz. Czy to więc stanowi sedno nauki, którą dalej można wykorzystać w życiu? Z całą pewnością nie!
Nauczanie krytyczne pozwala odróżniać prawdę od fałszu i dobro od zła. Pozwala weryfikować fakty, dostosowywać zdobytą wiedzę do konkretnych sytuacji w życiu. Dzięki nauczaniu krytycznemu każdy może w pełni wykorzystać swój potencjał i to tak naprawdę odgrywa wartość nadrzędną.