Szkolenia przedmiotowe online – myślenie krytyczne
Krytyczne myślenie szkolenie online
Naszym głównym celem jest dostarczenie nauczycielom praktycznych szkoleń przedmiotowych krytycznego myślenia online z wykorzystaniem postaw, rutyn i narzędzi krytycznego myślenia. Dlatego przygotowaliśmy kilkadziesiąt szkoleń z poszczególnych przedmiotów oraz poziomów edukacyjnych. Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą szkoleniową:
Nasza oferta będzie cały czas wzbogacana – mamy mnóstwo trenerów, ze wszystkich przedmiotów, którzy dzielą się swoją wiedza i doświadczeniem. Co 2-3 miesiące nasza oferta będzie rosła, zatem śledźcie naszą stronę, aktualności na naszym FB
Istnieje możliwość zakupu szkolenia na fakturę. W sprawie zakupu szkolenia na szkołę, skontaktuj się – ilona.rachecka@
SZKOLENIA DLA DYREKTORÓW
Przywództwo w czasach kryzysu – MARZANNA CHOBOT-KŁODZIŃSKA
O konflikcie myśląc krytycznie – AGNIESZKA PILCH
SZKOLENIA DLA POLONISTÓW
Myślenie krytyczne a kompetencje kluczowe podczas lekcji polskiego – ANNA MASNY
Warsztat pracy nauczyciela myślącego krytycznie – OKSANA BUŚKO
Czy myślenie krytyczne jest ok? – Myślenie krytyczne i ocenianie kształtujące okiem polonisty – MARIOLA KĘDZIERSKA I ZOFIA PRZYSTUP
Rozumienie i rozwiązywanie konfliktów dzięki chmurce TOC – MACIEJ WINIAREK
SZKOLENIA DLA NAUCZYCIELI EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
Jak myśleć krytycznie – nieschematycznie w edukacji wczesnoszkolnej – ELŻBIETA LOTARSKA-FURGAŁ
Rozwijanie myślenia krytycznego w klasach młodszych wsparciem w osiąganiu sukcesu dla wszystkich uczniów – URSZULA LACH
Kuferek Matematyczny – ANNA OMILIANOWSKA
Kuferek Tajemnic – ANNA OMILIANOWSKA
SZKOLENIA DLA ANGLISTÓW
Jak uczyć nastolatka z sukcesem, czyli dlaczego teensy kochają rutyny MK? – JUSTYNA FRANKIEWICZ-POPIOŁEK
Jak wprowadzać i przeprowadzać rutyny myślenia krytycznego na języku angielskim – JOANNA BRZEZIŃSKA
SZKOLENIA ROZWOJOWE DLA NAUCZYCIELI I DYREKTORÓW
Jak motywować uczniów z wykorzystaniem narzędzi myślenia krytycznego – PIOTR BACHOŃSKI
Rozumienie i rozwiązywanie konfliktów dzięki chmurce TOC – MACIEJ WINIAREK
Wyznaczanie celów i ich efekty realizowania, czyli Drzewko Ambitnego Celu – MACIEJ WINIAREK
Jak rozwój integralności dziecka wpływa na jego poczucie własnej wartości wg Jespera Juula – MACIEJ WINIAREK
Myślenie krytyczne na zajęciach Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) dla dzieci i młodzieży– MAGDALENA SIKORA
Wywiadówka z myśleniem krytycznym? Rutyny myślenia krytycznego na spotkaniach klasowych z rodzicami– MAGDALENA SIKORA