Jak uczyć nastolatka z sukcesem, czyli dlaczego teensy kochają rutyny MK?
Justyna Frankiewicz-Popiołek
Jak uczyć nastolatka z sukcesem, czyli dlaczego teensy kochają rutyny mk?
Krytyczne myślenie w języku angielskim
DLA KOGO?
Szkolenie przeznaczone jest dla nauczycieli języka angielskiego, którzy poszukują sposobów na większe zaangażowanie nastolatka w proces uczenia się
CEL GŁÓWNY
Celem szkolenia jest pokazanie nauczycielom dzieci starszych ja i dlaczego rutyny MK pomagają skutecznie stworzyć na lekcji warunki do takiego uczenia się by to uczeń, a nie nauczyciel był zaangażowany i aktywny i by jego ciekawość poznawcza była rozbudzana a nie wygaszana
KORZYŚCI
Dzięki szkoleniu zrozumiesz:
- czego potrzebuje mózg nastolatka
- jaka jest Twoja rola w klasie i dlaczego to nie Ty masz się zmęczyć na lekcji
- co wspomaga proces zapamiętywania i jak to wykorzystać na lekcji
- dlaczego rutyny MK są wartością dodaną na Twojej lekcji i dlaczego uczniowie tak je lubią
Justyna Frankiewicz-Popiołek
Anglistka, nauczycielka i międzynarodowy trener nauczycieli metody Helen Doron English, pedagog edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej w nurcie Planu Daltońskiego, neurodydaktyk i twórca Fundacji „Uczyć (się) z Pasją. Trener Myślenia Krytycznego. Prywatnie – pasjonatka nauki przyjaznej mózgowi i mama trójki wyjątkowych, dwujęzycznych dzieci, dla których warto iść pod prąd i walczyć o alternatywną, skuteczną i radosną edukację.