Wykorzystanie narzędzi krytycznego myślenia w pracy z uczniem, na lekcjach przedmiotów przyrodniczych
Marzanna Chobot-Kłodzińska
Wykorzystanie narzędzi krytycznego myślenia w pracy z uczniem, na lekcjach przedmiotów przyrodniczych
DLA KOGO?
Dla nauczycieli biologii, przyrody oraz przedmiotów przyrodniczych
CEL GŁÓWNY
Podniesienie kompetencji nauczycieli w zakresie rozwijania u uczniów umiejętności logicznego myślenia, tworzenia związków przyczynowo – skutkowych oraz umiejętności rozbudzania kreatywności i motywowania do uczenia się
KORZYŚCI
- Udział w szkoleniu podniesie kompetencje uczestników w zakresie umiejętności logicznego myślenia;
- poznanie i wykorzystanie wybranych narzędzi TOC pozwoli na aktywna pracę uczniów podczas lekcji, mądre argumentowanie, zadawanie pytań dla lepszego zrozumienia problemu.
CELE SZCZEGÓŁOWE
Nauczyciel:
- pozna 5 Rutyn Myślenia Krytycznego, które pobudzają do myślenia oraz rozbudzają kreatywność;
- zastosuje narzędzia, które pomogą w ćwiczeniu umiejętności przetwarzania informacji;
- rozszerzy swój warsztat dydaktyczny, zwłaszcza z poziomu kompetencji w wykorzystywaniu i posługiwaniu się wybranymi narzędziami TOC
- dowie się jak rozwijać umiejętność myślenia krytycznego u dzieci, wykorzystując narzędzia TOC
Marzanna Chobot-Kłodzińska
Nauczycielka biologii, dyrektorka prywatnej szkoły językowej, trenerka Myślenia Krytycznego oraz certyfikowana trenerka, coach i mówca The John Maxwell Team Poland.