Postawy i rutyny w klasie pierwszej. Praktyczne zastosowanie
Urszula Lach
Postawy i rutyny w klasie pierwszej. Praktyczne zastosowanie
DLA KOGO?
Dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
CEL GŁÓWNY
Poznanie 3 rutyn krytycznego myślenia wspierających rozwijanie kompetencji uczniów
KORZYŚCI
- Nauczysz się 3 rutyn krytycznego myślenia;
- Poznasz procedurę wprowadzania ich na lekcji;
- Nauczysz się w szybki sposób bez zbędnych arkuszy przeprowadzać diagnozę;
- Rozpoznasz jaki jest stopień wiedzy uczniów;
- Zaplanujesz swoją pracę;
- Nauczysz się jak pobudzić kreatywność, poczucie sprawczości, aktywność twoich uczniów na lekcji.
CELE SZCZEGÓŁOWE
- Rozwijanie postaw myślenia krytycznego z wykorzystaniem rutyn Krytycznego Myślenia;
- Rozwijanie kreatywności;
- Pobudzanie do aktywności na lekcji;
- Rozwijanie umiejętności wypowiadania się, logicznego myślenia, planowania.
Urszula Lach
Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej. Trenerka myślenia krytycznego. Mentorka zeszytu OK. Realizatorka wielu projektów m.in. eTwinning, Edukacja Inspiracja, Pilotażowy Projekt Kodowania. Propagatorka metod nauczania stawiających na odpowiedzialność, samodzielność i współpracę. Promuje metodę Whole brain teaching, Plan Daltoński, Uważność żabki, SelfReg, Glottodydaktykę.