Myślenie Krytyczne na lekcjach matematyki w szkole podstawowej
Anna Bestfal
Myślenie krytyczne na lekcjach matematyki w szkole podstawowej
Krytyczne myślenie dla matematyków
DLA KOGO?
Dla nauczycieli matematyki w szkołach podstawowych, którzy chcą coś zmienić w swojej pracy
CEL GŁÓWNY
Zaprezentowanie postaw i rutyn myślenia krytycznego na lekcjach matematyki w szkole podstawowej, tak aby nauczyciel mógł je wykorzystać na swoich lekcjach, potrafił uruchomić myślenie matematyczne u uczniów oraz towarzyszyć im w drodze do samorozwoju
KORZYŚCI
- Nauczyciel pozna postawy myślenia krytycznego oraz wybrane rutyny
- Pozna przykłady zastosowania tych rutyn na konkretnych lekcjach matematyki
- Będzie potrafił wykorzystać poznane rutyny na swoich lekcjach, tak aby zachęcić uczniów do myślenia i pozwolić im samodzielnie rozwiązywać problemy matematyczne
Anna Bestfal
krytyczne myślenie na matematyce
Nauczycielka dyplomowana matematyki i informatyki w szkole podstawowej oraz wicedyrektorka. Ukończyła studia magisterskie z matematyki oraz studia podyplomowe z informatyki i z zarządzania oświatą. Trenerka Odysei Umysłu i Myślenia Krytycznego, opiekunka SU, tutor. Uczestniczka programu Ocenianie Kształtujące. W swojej pracy poszukuje innowacyjnych sposobów prowadzenia zajęć, które odczarują matematykę.