Jak motywować uczniów z wykorzystaniem narzędzi myślenia krytycznego
Piotr Bachoński
Jak motywować uczniów z wykorzystaniem narzędzi myślenia krytycznego
DLA KOGO?
Dla nauczycieli wszystkich przedmiotów szkół podstawowych klas 4 – 8 oraz szkół ponadpodstawowych
CEL GŁÓWNY
Nabycie przez uczestników szkolenia kompetencji w zakresie budowania motywacji uczniów w codziennej pracy dydaktycznej i wychowawczej
KORZYŚCI
W efekcie wykorzystania w codziennej pracy poznanych rutyn MK:
- uczniowie zyskają autonomię w podejmowanych działaniach
- będą nawiązywali do wcześniejszej wiedzy i umiejętności, zdobywając nowe kompetencje
- wykorzystają nowe umiejętności w działaniach praktycznych
- będą obserwowali i świętowali swoje sukcesy edukacyjne
CELE SZCZEGÓŁOWE
Uczestnik, wykorzystując rutyny MK: buduje motywację wewnętrzna ucznia poprzez nastawienie na cel, autonomię, dążenie do mistrzostwa buduje motywację uczniów zgodnie a modelem motywacyjnym ARCS Kellera: uwaga, znaczenie, pewność, satysfakcja
Piotr Bachoński
Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu – filologia polska. Nauczyciel informatyki i języka polskiego, dyrektor szkoły. Akredytowany tutor i szkoleniowiec (certyfikaty: Trener w oświacie; Trener online; Trener Myślenia Krytycznego). Prelegent konferencji poświęconych zagadnieniom edukacji. Prowadzi szkolenia poświęcone tematyce motywacji, oceniania, wizualizacji, myślenia krytycznego, grywalizacji. Realizuje procesy kompleksowego wspomagania szkół. Autor gier i pomocy edukacyjnych.