Jak rozwój integralności dziecka wpływa na jego poczucie własnej wartości wg Jespera Juula

Maciej Winiarek

Jak rozwój integralności dziecka wpływa na jego poczucie własnej wartości wg Jespera Juula

DLA KOGO?

Dla nauczycieli, wychowawców, dla pedagogów, tutorów, psychologów

CEL GŁÓWNY

Celem kursu jest zrozumienie pojęcia Integralność oraz świadomość jak na bazie uszanowania integralności możemy rozwijać poczucie własnej wartości u naszych dzieci i uczniów.

KORZYŚCI
  • Zaczniesz bardziej szanować siebie i swoje potrzeby, emocje, pragnienia 
  • Staniesz się bardziej empatyczny w kontaktach z drugim człowiekiem, zwłaszcza dziećmi 
  • Będziesz znał różnicę między poczuciem pewności siebie a poczuciem własnej wartości 
  • Będziesz wiedział co blokuje a co rozwija poczucie własnej wartości u dzieci, uczniów
CELE SZCZEGÓŁOWE
  • Zrozumiesz w jakich sytuacjach integralność jest naruszana już od pierwszych dni od urodzenia
  • Dlaczego w szkolenie Integralność Twojego dziecka jest naruszana tak często
  • Zrozumiesz czym się różni „współdziałanie” od „współpracy”
  • Zrozumiesz nową rolę dorosłego, który pomaga rozwijać integralność, zamiast współpracy

Maciej Winiarek

Przedsiębiorca, menadżer, ekspert i trener myślenia krytycznego z prawie 20-letnim doświadczeniem w tym obszarze. Założyciel i przez 5 lat Prezes pierwszej w Polsce szkoły opartej na myśleniu krytycznym (Thinking Zone w Gdańsku). Od 2005 r. Dyrektor na Polskę amerykańskiej Fundacji TOCFE (Narzędzia TOC). Certyfikowany trener Family Lab (Jesper Juul), certyfikowany tutor. Organizator ponad 100 konferencji w Polsce na temat nowoczesnej edukacji, a zwłaszcza krytycznego myślenia. Prelegentem i trener na konferencjach w Japonii, USA, Hiszpanii, Niemczech, Litwie, Peru.