Jak wykorzystać myślenie krytyczne w budowaniu świadomości uczenia się dzieci i młodzieży?
LUCYNA MYSZKA-STRYCHALSKA
Jak wykorzystać myślenie krytyczne w budowaniu świadomości uczenia się dzieci i młodzieży?
DLA KOGO?
- Dla nauczycieli wszystkich specjalności i etapów edukacyjnych
- wychowawców
CEL GŁÓWNY
Rozwijanie umiejętności uczenia się uczniów z wykorzystaniem myślenia krytycznego
KORZYŚCI
- Uczestnik rozumie, jakie znaczenie ma myślenie krytyczne w procesie budowania świadomości uczenia się u dzieci i młodzieży;
- zdobędzie inspirujące pomysły na przeprowadzenie zajęć motywujących uczniów do nauki oraz rozwijających ich umiejętność uczenia się z wykorzystaniem przykładowych rutyn myślenia krytycznego;
- otrzyma wskazówki metodyczne do wspierania tego procesu.
CELE SZCZEGÓŁOWE
- Uczestnik szkolenia poszerza swoją wiedzę na temat najnowszych odkryć naukowych dotyczących procesu uczenia się;
- wie, jaką rolę odgrywa myślenie krytyczne w procesie uczenia się;
- potrafi zastosować wybrane rutyny myślenia krytycznego w poszerzaniu świadomości uczenia się uczniów
LUCYNA MYSZKA-STRYCHALSKA
Pracuje na stanowiskach adiunkta na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz socjoterapeuty w szkole podstawowej. Nieustannie rozwija swój warsztat pracy poszukując różnorodnych rozwiązań metodycznych do pracy z dziećmi i młodzieżą. W swojej pracy pedagogicznej stawia na rozwijanie motywacji i budowanie poczucia sprawstwa u uczniów.