Myślenie krytyczne wspiera kształtowanie kompetencji kluczowych
MAGDALENA SIKORA
Myślenie krytyczne wspiera kształtowanie kompetencji kluczowych
DLA KOGO?
Dla nauczycieli, dyrektorów, wychowawców
CEL GŁÓWNY
Wyposażenie nauczycieli w narzędzia myślenia krytycznego, które wspierają kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów
KORZYŚCI
- Uczestnik szkolenia poznaje wybrane rutyny myślenia krytycznego;
- Analizuje, z jakich elementów składają się kompetencje kluczowe;
- Poznaje sposoby na praktyczne wykorzystanie tych narzędzi w pracy z uczniami;
- Uświadamia sobie zależności w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych i myślenia krytycznego uczniów.
CELE SZCZEGÓŁOWE
- Uczestnik szkolenia poznaje rutyny myślenia krytycznego;
- Uczestnik zna sposoby wykorzystania rutyn na zajęciach;
- Uczestnik potrafi zaplanować aktywności do wykorzystania w pracy z uczniami, na których, poprzez zastosowanie rutyn myślenia krytycznego, jednocześnie, kształtuje kompetencje kluczowe.
MAGDALENA SIKORA
Dyrektorka Publicznej Szkoły Podstawowej im. D. F. Czachowskiego w Bukównie, nauczycielka informatyki, certyfikowana Trenerka Myślenia Krytycznego, trenerka TUS dla dzieci i młodzieży, absolwentka studiów podyplomowych” Trener w Oświacie, Akademii Liderów Oświaty CEO i Szkoły Trenerów. Pasjonatka poszukiwania nowych rozwiązań dla edukacji i zgłębiania aspektów psychologicznych w tej dziedzinie