Nasi Trenerzy

Grupa naszych trenerów to przede wszystkim praktycy myślenia krytycznego – najczęściej nauczycieli przedmiotowi, którzy pracują z narzędziami MK najpierw na swoich przedmiotach. Raz w roku trenerzy przechodzą szkolenia z kolejnych poziomów. Trenerzy podlegają ewaluacji, superwizji, szkolą się przez cały rok szkolny. Gwarantujemy najwyższą jakość pracy naszego zespołu.
maciej winiarek

Maciej Winiarek

Przedsiębiorca, menadżer, ekspert i trener myślenia krytycznego z prawie 20-letnim doświadczeniem w tym obszarze. Założyciel i przez 5 lat Prezes pierwszej w Polsce szkoły opartej na myśleniu krytycznym (Thinking Zone w Gdańsku). Od 2005 r. Dyrektor na Polskę amerykańskiej Fundacji TOCFE (Narzędzia TOC). Certyfikowany trener Family Lab (Jesper Juul), certyfikowany tutor. Organizator ponad 100 konferencji w Polsce na temat nowoczesnej edukacji, a zwłaszcza krytycznego myślenia. Prelegentem i trener na konferencjach w Japonii, USA, Hiszpanii, Niemczech, Litwie, Peru.

Anna Masny

Anna Masny

Kulturoznawca, filolog, pasjonatka filozofii i teatru, pomysłodawczyni autorskich zajęć z filozofowania dla dzieci i młodzieży; autorka scenariuszy teatralnych; wyreżyserowała kilkanaście spektakli zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Certyfikowana trenerka Myślenia Krytycznego, moderatorka Design Thinking i Eduscrum, tutorka. Zwolenniczka holistycznej edukacji opartej na wiedzy neurodydaktycznej, najchętniej ucząca ze świata nie z podręcznika; W edukacji i artystycznej pracy z dziećmi i młodzieżą kieruje się słowami Sokratesa: Nie mogę nikogo niczego nauczyć, mogę tylko sprawić, że zaczną myśleć

Justyna Frankiewicz-Popiołek

Justyna Frankiewicz-Popiołek

Anglistka, nauczycielka i międzynarodowy trener nauczycieli metody Helen Doron English, pedagog edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej w nurcie Planu Daltońskiego, neurodydaktyk i twórca Fundacji „Uczyć (się) z Pasją. Trener Myślenia Krytycznego. Prywatnie - pasjonatka nauki przyjaznej mózgowi i mama trójki wyjątkowych, dwujęzycznych dzieci, dla których warto iść pod prąd i walczyć o alternatywną, skuteczną i radosną edukację.

Agnieszka Pilch

Agnieszka Pilch

Menadżer Oświaty, Certyfikowany Trener Myślenia Krytycznego, trener koszykówki, instruktor gimnastyki sportowej, piłki ręcznej, pływania, doradca zawodowy, nauczyciel wychowania fizycznego i przyrody. Ukończone szkolenia międzynarodowe z zakresu przywództwa, kreatywności, myślenia krytycznego, nowoczesnych technologii. Od 2001 dyrektor szkoły a obecnie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Hażlachu.

Krystyna Brinkiewicz

Krystyna Brinkiewicz

Dyrektor plastycznej szkoły artystycznej. Coach, trener myślenia krytycznego, Ambasador Wiosny Edukacji, ekspert MEN ds awansu zawodowego nauczycieli.

Korzysta ze skutecznych rozwiązań biznesowych, przenosząc nowoczesne i odważne przywództwo na grunt edukacji. Tworzy i współtworzy liczne programy inwestycyjne i rozwojowe. Realizuje i wdraża je w szkole. Jest zwolennikiem interdyscyplinarności w procesie edukacyjnym. Myślenie twórcze i krytyczne, otwartość, gotowość do podejmowania wyzwań oraz przeprowadzania zmian towarzyszą jej każdego dnia.

Edyta Sztyler

Edyta Sztyler

Nazywam się Edyta Sztyler, w szkole pracuję od 26 lat. Jestem nauczycielem muzyki, doradcą zawodowym, trenerem myślenia krytycznego, ekspertem oceniającym wnioski w dziedzinie Edukacja w ramach PO WER, RPO WM oraz ekspertem ds. awansu zawodowego nauczycieli. Od 13 lat pełnię funkcję dyrektora szkoły. W pracy najbardziej lubię obserwować rozwijanie kompetencji u uczniów i współpracowników. W wolnym czasie gram w szachy.

Joanna Brzezińska

Joanna Brzezińska

Jestem magistrem filologii angielskiej i pasjonatem nauczania. Od 10 lat uczę języka angielskiego w szkole podstawowej i szukam najlepszych rozwiązań w edukacji. Jestem aktywnym trenerem myślenia krytycznego oraz twórcą webinarów dla nauczycieli, gdzie dzielę się swoim doświadczeniem związanym z MK.

Marzanna Chobot-Kłodzińska

Marzanna Chobot-Kłodzińska

Nauczycielka biologii, dyrektorka prywatnej szkoły językowej, trenerka Myślenia Krytycznego oraz certyfikowana trenerka, coach i mówca The John Maxwell Team Poland.

Oksana Buśko

Oksana Buśko

Nauczycielka języka polskiego, logopeda, tutor. Certyfikowana trenerka myślenia krytycznego. Edukatorka z pasją i powołaniem. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Prelegentka podczas konferencji poświęconych myśleniu krytycznemu. Autorka scenariuszy teatralnych i filmowych, które pisze dla swoich uczniów. Od 5 lat stosuje myślenie krytyczne w życiu zawodowym i prywatnym, co przynosi jej radość, nową jakość oraz kolejne inspiracje. W budowaniu relacji stawia na szczerość i partnerstwo.

Piotr Bachoński

Piotr Bachoński

Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - filologia polska. Nauczyciel informatyki i języka polskiego, dyrektor szkoły. Akredytowany tutor i szkoleniowiec (certyfikaty: Trener w oświacie; Trener online; Trener Myślenia Krytycznego). Prelegent konferencji poświęconych zagadnieniom edukacji. Prowadzi szkolenia poświęcone tematyce motywacji, oceniania, wizualizacji, myślenia krytycznego, grywalizacji. Realizuje procesy kompleksowego wspomagania szkół. Autor gier i pomocy edukacyjnych.

Katarzyna Kret

Katarzyna Kret

Językoznawca, nauczycielka języka angielskiego z szesnastoletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi, młodzieżą. Certyfikowana trenerka Myślenia Krytycznego. Absolwentka Instytutu Anglistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Edukatorka i pasjonatka alternatywnej edukacji zorientowana na potrzeby uczniów, wierząca w wartość współpracy, relacji i wolności. Współtwórca niepublicznej szkoły w Białymstoku – odpowiedzialność za stworzenie i prowadzenie szkoły podstawowej. Przez 7 lat lektorka pracująca z dorosłymi – przygotowująca do egzaminów, prezentacji na zagranicznych konferencjach.

Zagorzała przeciwniczka nudy i schematów, rozsiewająca uśmiech, entuzjazm i optymizm w myśl zasady : lepiej spłonąć niż wyblaknąć.

Monika Niedzielska

Monika Niedzielska

Certyfikowana Edukatorka Pozytywnej Dyscypliny dla rodziców oraz nauczycieli, trener myślenia krytycznego, pedagog szkolny, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, artterapeuta, osobiście samodzielna mama 7 letniego chłopca, pasjonat edukacji alternatywnej oraz nowatorskich rozwiązań. Prowadzi warsztaty z PD dla rodziców i nauczycieli w trybie stacjonarnym oraz online. Wprowadza placówki oświatowe w proces certyfikacji, praktykuje PD oraz mk w domu, pracy i życiu, wciąż poszukując inspiracji i nowych doświadczeń.

Magdalena Bednarek –Warchoł

Magdalena Bednarek –Warchoł

Jestem dyplomowanym nauczycielem języka angielskiego, certyfikowanym trenerem Myślenia Krytycznego, edukatorem, inspiratorem edukacyjnym w Szkoła od Nowa. Swoją przygodę z edukacją zaczęłam 20 lat temu, pracowałam we wszystkich typach szkół, obecnie pracuję z młodzieżą w szkole średniej ZSiP Bolków. Jestem pasjonatką poszukiwania nowych rozwiązań w edukacji.

Zofia Przystup

Zofia Przystup

Polonistka, nauczycielka historii, wos, terapeutka pedagogiczna z ponad trzydziestoletnim stażem, trenerka MK, liderka CRS1 (Całościowego Rozwoju Szkoły), ambasadorka Wiosny Edukacji, autorka bloga „OKiem i piórem belferki” oraz postów na Facebooku i Instagramie pod tą samą nazwą.

Mariola Kędzierska

Mariola Kędzierska

Polonistka z ponad trzydziestoletnim stażem, trenerka MK, liderka CRS1 (Całościowego Rozwoju Szkoły), ambasadorka Wiosny Edukacji, zastępca dyrektora szkoły podstawowej, autorka bloga „Nieidealna polonistka” oraz postów na Facebooku i Instagramie pod tą samą nazwą.

Elżbieta Lotarska - Furgał

Elżbieta Lotarska - Furgał

Poszukująca nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, certyfikowana trenerka myślenia krytycznego. Tworzy autorskie warsztaty dla nauczycieli. Promuje nowoczesne metody uczenia się. Wdraża własne innowacje pedagogiczne.

Anna Bestfal

Anna Bestfal

Nauczycielka dyplomowana matematyki i informatyki w szkole podstawowej oraz wicedyrektorka. Ukończyła studia magisterskie z matematyki oraz studia podyplomowe z informatyki i z zarządzania oświatą. Trenerka Odysei Umysłu i Myślenia Krytycznego, opiekunka SU, tutor. Uczestniczka programu Ocenianie Kształtujące. W swojej pracy poszukuje innowacyjnych sposobów prowadzenia zajęć, które odczarują matematykę.

Monika Rokicka

Monika Rokicka

Nauczyciel dyplomowany języka polskiego, reżyser teatralny, trener myślenia krytycznego, autorka projektów. Od ponad 20 lat związana z edukacją tak systemową, jak i alternatywną. Jako nauczyciel nie uznaje granic – wolność i kreatywność w tworzeniu nowych powiązań są dla niej kwintesencją uczenia się. Dlatego też wciąż poszukuje nowych metod edukacyjnych, eksperymentuje oraz zachęca innych do zmiany myślenia o uczeniu (www.monikarokicka.com).

Monika Czerkas-Zając

Monika Czerkas-Zając

Polonistka, pedagog, trener. Lubi swoją pracę i nieustannie poszukuje pomysłów na kreatywne zajęcia, zaciekawienie uczniów i pobudzenie do działania. Na lekcjach stosuje TIK, elementy programowania, myślenie krytyczne ale również pracę z papierem czy działania twórcze.

Anna Lemke- Sławińska

Anna Lemke- Sławińska

Wrocławianka, wychowawczyni, plastyk, logopeda, certyfikowany trener myślenia krytycznego. Stale poszukuję ciekawych pomysłów na lekcje, poszerzam swoją wiedzę i kompetencje. W uczniach cenię twórcze, ale i krytyczne podejście do tematu, otwarty umysł i akcentowanie swojego stanowiska. Prywatnie mama córek.

Magdalena Polańska

Magdalena Polańska

Wrocławianka, wychowawca, certyfikowany trener myślenia krytycznego. Od lat pracuję z dziećmi, podążając ścieżką dialogu i uważności. Nieustannie poszukuję sposobów rozwijania kompetencji miękkich i zaciekawienia uczniów światem w szkole systemowej. Prywatnie mama studentki, licealisty i młodszej nastolatki.

Magdalena Sikora

Dyrektorka Publicznej Szkoły Podstawowej im. D. F. Czachowskiego w Bukównie, nauczycielka informatyki, certyfikowana Trenerka Myślenia Krytycznego, trenerka TUS dla dzieci i młodzieży, absolwentka studiów podyplomowych" Trener w Oświacie, Akademii Liderów Oświaty CEO i Szkoły Trenerów. Pasjonatka poszukiwania nowych rozwiązań dla edukacji i zgłębiania aspektów psychologicznych w tej dziedzinie.

Anna Omilianowska

Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, pedagożka specjalna. Certyfikowana trenerka myślenia krytycznego oraz programowania i kodowania dla dzieci. Autorka licznych projektów edukacyjnych oraz innowacji pedagogicznych. Trenerka w projektach UE „Eksperci programowania”, „Zaprogramuj przyszłość”, „Misja programowanie”. Autorka projektowych scenariuszy dla nauczycieli z programowana i kodowania oraz pakietu edukacyjnego „Kuferek matematyczny”, wykorzystującego narzędzia myślowe podczas nauki matematyki. Wieloletnia edukatorka wydawnictwa Nowa Era, autorka scenariuszy zajęć dla uczniów klas 1-3. Szkoli edukatorów i nauczycieli na terenie całej Polski. Prelegent wielu kongresów i konferencji poświęconych rozwojowi dzieci.