Gramatyka myślącego krytyka, czyli jak uczyć zagadnień językowych z wykorzystaniem rutyn myślenia krytycznego

Monika Rokicka

Gramatyka myślącego krytyka, czyli jak uczyć zagadnień językowych z wykorzystaniem rutyn myślenia krytycznego

DLA KOGO?

Dla nauczycieli języka polskiego, którzy chcieliby, aby lekcje gramatyki wzbudzały w uczniach tyle emocji, co najnowszy hit na tik toku

CEL GŁÓWNY

Poznanie i zastosowanie 5 rutyn myślenia krytycznego w nauczaniu gramatyki języka polskiego

KORZYŚCI

Dzięki temu szkoleniu lekcje gramatyki przestaną dręczyć Ciebie i twoich uczniów, wspólnie zbudujecie przestrzeń, w której dzieci samodzielnie będą poznawały tajniki języka i uczyły się ich poprzez doświadczenie, dodatkowo poznasz pomysły na lekcje, które będziesz mógł/mogła wykorzystać już następnego dnia

CELE SZCZEGÓŁOWE

Zastosowanie myślenia krytycznego w rozwijaniu kompetencji przyszłości. Wykorzystanie rutyn myślenia krytycznego do zmiany aktywności nauczyciela i ucznia

Monika Rokicka

Nauczyciel dyplomowany języka polskiego, reżyser teatralny, trener myślenia krytycznego, autorka projektów. Od ponad 20 lat związana z edukacją tak systemową, jak i alternatywną. Jako nauczyciel nie uznaje granic – wolność i kreatywność w tworzeniu nowych powiązań są dla niej kwintesencją uczenia się. Dlatego też wciąż poszukuje nowych metod edukacyjnych, eksperymentuje oraz zachęca innych do zmiany myślenia o uczeniu (www.monikarokicka.com).