Czy myślenie krytyczne jest ok? – Myślenie krytyczne i ocenianie kształtujące okiem polonisty

MARIOLA KĘDZIERSKA I ZOFIA PRZYSTUP

Czy myślenie krytyczne jest OK? – myślenie krytyczne i ocenianie kształtujące okiem polonisty

DLA KOGO?

Dla nauczycieli języka polskiego

CEL GŁÓWNY

Zrozumienie, czym są ocenianie kształtujące i myślenie krytyczne oraz w jaki sposób się uzupełniają w procesie dydaktycznym

KORZYŚCI

Uczestnik szkolenia zostanie wyposażony w konkretną wiedzę i umiejętności z zakresu oceniania kształtującego i myślenia krytycznego. Dzięki pracy rutynami MK i wskazywaniu, w których momentach realizujemy strategie OK, kształcąc jednocześnie postawy i kompetencje ucznia, uczestnik szkolenia zrozumie, w jaki sposób myślenie krytyczne pogłębia skuteczność oceniania kształtującego oraz jak doskonale wpływa na dobrostan nauczyciela.

CELE SZCZEGÓŁOWE

Poznanie strategii oceniania kształtującego, postaw myślenia krytycznego oraz wybranych rutyn MK. Wykazanie przenikania, wzajemnego uzupełniania się i wspierania OK i MK

Mariola Kędzierska

Polonistka z ponad trzydziestoletnim stażem, trenerka MK, liderka CRS1 (Całościowego Rozwoju Szkoły), ambasadorka Wiosny Edukacji, zastępca dyrektora szkoły podstawowej, autorka bloga „Nieidealna polonistka” oraz postów na Facebooku i Instagramie pod tą samą nazwą.

Zofia Przystup

Polonistka, nauczycielka historii, wos, terapeutka pedagogiczna z ponad trzydziestoletnim stażem, trenerka MK, liderka CRS1 (Całościowego Rozwoju Szkoły), ambasadorka Wiosny Edukacji, autorka bloga „OKiem i piórem belferki” oraz postów na Facebooku i Instagramie pod tą samą nazwą.