Rutyny i spółka
Anna Lemke-Sławińska i Magdalena Polańska
Rutyny i spółka
DLA KOGO?
Dla nauczycieli polonistów, którzy mają już za sobą pierwsze doświadczenia z rutynami MK
CEL GŁÓWNY
Doświadczenie rutyn myślenia krytycznego i ich wpływu na sposób myślenia
KORZYŚCI
- Uczestnik potrafi przeprowadzić lekcję języka polskiego w oparciu o rutyny MK;
- Uczestnik wie, jak wykorzystywać rutyny w pracy własnej;
- Uczestnik doświadczy, jak zmienia się rola nauczyciela i ucznia w kulturze MK;
- Uczestnik wykorzystuje MK w życiu osobistym (dobrostan).
CELE SZCZEGÓŁOWE
- Zapoznanie z procedurą 5 rutyn MK;
- Przećwiczenie rutyn na materiale przedmiotowym zgodnym z PP;
- Ukazanie możliwości wprowadzania MK w tok lekcji.
Anna Lemke-Sławińska
Polonistka, wychowawczyni, plastyk, logopeda, certyfikowany trener myślenia krytycznego. Stale poszukuję ciekawych pomysłów na lekcje, poszerzam swoją wiedzę i kompetencje. W uczniach cenię twórcze, ale i krytyczne podejście do tematu, otwarty umysł i akcentowanie swojego stanowiska. Prywatnie mama córek.
Magdalena Polańska
Polonistka, wychowawca, certyfikowany trener myślenia krytycznego. Od lat pracuję z dziećmi, podążając ścieżką dialogu i uważności. Nieustannie poszukuję sposobów rozwijania kompetencji miękkich i zaciekawienia uczniów światem w szkole systemowej. Prywatnie mama studentki, licealisty i młodszej nastolatki.