Świadomie i aktywnie na lekcjach wychowania fizycznego

Agnieszka Pilch

Świadomie i aktywnie na lekcjach wychowania fizycznego

DLA KOGO?

Dla nauczycieli wychowania fizycznego szkół podstawowych i ponadpodstawowych

CEL GŁÓWNY

Indywidualizacja procesu nauczania a myślenie krytyczne 

KORZYŚCI

Po szkoleniu nauczyciel wie jak wykorzystać rutyny podczas swojej lekcji; zna przykłady zastosowania postaw i rutyn myślenia krytycznego wspomagające podczas lekcji wychowania fizycznego

CELE SZCZEGÓŁOWE

Wyposażenie uczestników szkolenia w wiedzę i umiejętności pozwalające kreatywnie korzystać z postaw i rutyn myślenia krytycznego. Przekazanie wiedzy na temat alternatywnych form wychowania fizycznego

Agnieszka Pilch

Menadżer Oświaty, Certyfikowany Trener Myślenia Krytycznego, trener koszykówki, instruktor gimnastyki sportowej, piłki ręcznej, pływania, doradca zawodowy, nauczyciel wychowania fizycznego i przyrody. Ukończone szkolenia międzynarodowe z zakresu przywództwa, kreatywności, myślenia krytycznego, nowoczesnych technologii. Od 2001 dyrektor szkoły a obecnie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Hażlachu.