Świadomie i aktywnie na lekcjach wychowania fizycznego
Agnieszka Pilch
Świadomie i aktywnie na lekcjach wychowania fizycznego
DLA KOGO?
Dla nauczycieli wychowania fizycznego szkół podstawowych i ponadpodstawowych
CEL GŁÓWNY
Indywidualizacja procesu nauczania a myślenie krytyczne
KORZYŚCI
Po szkoleniu nauczyciel wie jak wykorzystać rutyny podczas swojej lekcji; zna przykłady zastosowania postaw i rutyn myślenia krytycznego wspomagające podczas lekcji wychowania fizycznego
CELE SZCZEGÓŁOWE
Wyposażenie uczestników szkolenia w wiedzę i umiejętności pozwalające kreatywnie korzystać z postaw i rutyn myślenia krytycznego. Przekazanie wiedzy na temat alternatywnych form wychowania fizycznego
Agnieszka Pilch
Menadżer Oświaty, Certyfikowany Trener Myślenia Krytycznego, trener koszykówki, instruktor gimnastyki sportowej, piłki ręcznej, pływania, doradca zawodowy, nauczyciel wychowania fizycznego i przyrody. Ukończone szkolenia międzynarodowe z zakresu przywództwa, kreatywności, myślenia krytycznego, nowoczesnych technologii. Od 2001 dyrektor szkoły a obecnie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Hażlachu.