Dobrostan a poczucie wolności i ważności nauczyciela oraz uczniów. Inspirujące godziny wychowawcze w klasach 4-8. Tematy, relacje, uczucia

Agnieszka Lampkowska

Dobrostan a poczucie wolności i ważności nauczyciela oraz uczniów. Inspirujące godziny wychowawcze w klasach 4-8. Tematy, relacje, uczucia.

DLA KOGO?
  • Dla wychowawców
  • dla nauczycieli wszystkich poziomów edukacyjnych
CEL GŁÓWNY

Wprowadzenie myślenia krytycznego na lekcje wychowawcze, bazowanie na postawach i rutynach

KORZYŚCI
  • Uczestnik  przypomni/pozna postawy myślenia krytycznego;
  • przećwiczy kilka rutyn na konkretnych przykładach;
  • zaplanuje pracę z tekstem/filmikiem z wykorzystaniem postaw i rutyn MK;
  • wymieni się doświadczeniami, pomysłami z uczestnikami; 
  • zainspiruje się materiałami i przykładami do wykorzystania kolejnego dnia w szkole
CELE SZCZEGÓŁOWE
  • Uczestnik planuje pracę wychowawczą w oparciu o postawy i rutyny MK;
  • pracuje indywidualnie oraz grupowo, dzieli się przemyśleniami, refleksjami;
  • wykorzystuje do pracy wychowawczej z uczniami różnorodne materiały (słowo, obraz, film);
  • „trenuje na sobie” w przyjaznej i otwartej na działanie oraz pytania grupie

Agnieszka Lampkowska

Polonistka i oligofrenopedagożka. Nauczycielka
dyplomowana. Wychowawczyni klas 4-8, opiekunka SU,
klubu Debaty Oksfordzkiej, trenerka Odysei Umysłu
i Myślenia Krytycznego. Uczestniczka programów CEO –
Szkoła Demokracji oraz CRS1 – ocenianie kształtujące.
Blogerka na platformie TOC. Publikacje-współpraca
z Pedagogicznym Wydawnictwem Operon oraz GWO.