Myślenie krytyczne na zajęciach Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) dla dzieci i młodzieży
MAGDALENA SIKORA
Myślenie krytyczne na zajęciach Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) dla dzieci i młodzieży
DLA KOGO?
Dla nauczycieli, Trenerów TUS, wychowawców
CEL GŁÓWNY
Wyposażenie nauczycieli w narzędzia myślenia krytycznego do wykorzystania na zajęciach TUS
KORZYŚCI
- Uczestnik szkolenia poznaje wybrane rutyny myślenia krytycznego. Poznaje sposoby na praktyczne wykorzystanie tych narzędzi na zajęciach Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży, potrafi zastosować rutyny w konkretnych sytuacjach problemowych. Uświadamia sobie i analizuje korzyści ze stosowania myślenia krytycznego na zajęciach TUS.
CELE SZCZEGÓŁOWE
- Uczestnik szkolenia poznaje rutyny myślenia krytycznego
- Uczestnik zna sposoby wykorzystania rutyn na zajęciach TUS
- Uczestnik potrafi zaplanować zajęcia TUS z zastosowaniem myślenia krytycznego
MAGDALENA SIKORA
Dyrektorka Publicznej Szkoły Podstawowej im. D. F. Czachowskiego w Bukównie, nauczycielka informatyki, certyfikowana Trenerka Myślenia Krytycznego, trenerka TUS dla dzieci i młodzieży, absolwentka studiów podyplomowych” Trener w Oświacie, Akademii Liderów Oświaty CEO i Szkoły Trenerów. Pasjonatka poszukiwania nowych rozwiązań dla edukacji i zgłębiania aspektów psychologicznych w tej dziedzinie