Instytut Krytycznego Myślenia – Rozwijamy kompetencję krytycznego myślenia w polskiej edukacji

POLITYKA PRYWATNOŚCI

  1. Niniejsza polityka prywatności ma na celu wyjaśnienie zasad oraz celu przetwarzania danych osobowych gromadzonych podczas korzystania z naszego Serwisu oraz świadczenia przez nas usług. 
    1. Korzystając z Serwisów https://mysleniekrytyczne.edu oraz https://instytutkrytycznegomyslenia.pl, akceptujecie Państwo fakt, że gromadzimy oraz wykorzystujemy Państwa dane osobowe zgodnie z niniejszą polityką prywatności.
  • DEFINICJE

–  użyte w dokumencie pojęcia oznaczają:

2.1. Administrator  Instytut Krytycznego Myślenia sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku;

2.2. Dane osobowe –wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej (“osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej;

 

2.3. Profilowanie – dowolna forma zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, osobistych preferencji, zainteresowań, zachowania itp.;

 

2.4. Przetwarzanie -oznacza operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak: zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;

 

2.5.Polityka – niniejsza Polityka prywatności;

2.6.RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;

2.7. Serwis – serwis internetowy, który Administrator prowadzi pod adresem https://mysleniekrytyczne.edu oraz https://instytutkrytycznegomyslenia.pl

2.8. Użytkownik – każdy odwiedzający Serwis lub korzystający z usług lub funkcjonalności Serwisu.

  1. DANE ADMINSTRATORA

Administratorem Państwa danych jest Instytut Krytycznego Myślenia Spółka z o.o. z siedzibą w Gdańsku, przyul. Olsztyńska 3C/106 ,80-395 Gdańsk, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk- Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego po numerem KRS: 0000907134, posiadająca NIP: 9571134543, kapitał zakładowy w wysokości 5000,00 zł.

  • BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH

Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby dane osobowe, które przetwarzamy, były zabezpieczone przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich. Dostęp do danych mają osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Stosujemy certyfikat SSL na stronie Serwisu, na którym podawane są dane osobowe Użytkowników. Dostęp do Konta Serwisu możliwy jest po podaniu loginu i hasła. Regularnie monitorujemy skuteczność i prawidłowość zastosowanych zabezpieczeń.

  • PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

W związku z korzystaniem przez Użytkownika z Serwisu zbieramy dane w takim zakresie jaki jest niezbędny do świadczenia poszczególnych oferowanych usług, zbieramy ponadto informacje o aktywności Użytkownika w Serwisie. Celem skorzystania z funkcjonalności lub usług oferowanych w Serwisie, mogą Państwo zostać poproszeni o podanie danych takich jak: imię, nazwisko, adres zamieszkania, telefon, adres poczty e-mail. Podanie tych danych jest dobrowolne, jednak w niektórych przypadkach, odmowa ich udzielenia może skutkować brakiem możliwości dostępu do niektórych usług i funkcjonalności Serwisu.

Państwa dane osobowe są przetwarzane przez nas w oparciu o Państwa zgodę, zaś w niektórych przypadkach opisanych w niniejszym dokumencie, w ramach naszego jako Administratora, prawnie uzasadnionego interesu.

  • CELE ORAZ PODSTAWY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
  1. KORZYSTANIE Z SERWISU 

Przetwarzamy dane osobowe wszystkich osób, które korzystają z Serwisu (dotyczy to też adresów IP, innych identyfikatorów a także informacji, które gromadzone są za pośrednictwem plików cookies tudzież innych zbliżonych technologii), nawet jeżeli nie zarejestrowały się w celu posiadania konta w Serwisie. Dane te przetwarzamy w celach analitycznych i statystycznych (podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora tj. art. 6 ust. 1 lit f RODO) aby poznać Państwa preferencje, co umożliwi nam poprawę funkcjonalności Serwisu i świadczonych usług. Dane te przetwarzamy również w celu świadczenia usług drogą elektroniczną ,udostępniając Państwu treści i materiały gromadzone w Serwisie, w celu obsługi zakupów dot. usług i treści dokonanych przez Państwa z pominięciem rejestracji, w celu obsługi reklamacji (podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy tj. art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Dane te przetwarzamy również w celu w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi (wówczas podstawą prawną jest uzasadniony interes Administratora tj. art. 6 ust. 1 lit f RODO).

  1. REJESTRACJA W SERWISIE 

W celu dokonania rejestracji i założenia konta w Serwisie, konieczne będzie podanie nam takich danych jak: imię, nazwisko, adres zamieszkania, telefon, adres poczty e-mail – przy czym odmowa udostępniania nam danych, skutkować będzie brakiem możliwości rejestracji i założenia konta w serwisie.  Dane te przetwarzamy w celu realizacji i świadczenia usług związanych z prowadzeniem i obsługą konta w Serwisie, aktualizacją konta Użytkownika, zamieszczaniem przypomnień o kursach, webinariach itp. (wówczas podstawą przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy tj. art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w celach analitycznych i statystycznych (podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora tj. art. 6 ust. 1 lit f RODO) aby móc poznać Państwa preferencje, aktywność w Serwisie, sposób korzystania z konta co z kolei, umożliwi nam poprawę funkcjonalności Serwisu i świadczonych usług. Dane te przetwarzamy również w celu świadczenia usług drogą elektroniczną udostępniając Państwu treści i materiały gromadzone w Serwisie, w celu obsługi zakupów dot. usług i treści dokonanych przez Państwa, w celu obsługi reklamacji (podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy tj. art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Dane te przetwarzamy również w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi (wówczas podstawą prawną jest uzasadniony interes Administratora tj. art. 6 ust. 1 lit f RODO).  

  1. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

W celu realizacji zamówień, związanych z dokonaniem zakupu kursu, biletów wstępu na organizowane szkolenia oraz zakupu innych oferowanych w ramach Serwisu usług, konieczne będzie podanie danych osobowych. Ich podanie jest konieczne w celu przyjęcia i obsługi zamówienia, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości jego realizacji. Dane te przetwarzamy zatem w celu realizacji złożonego zamówienia  (podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy tj. art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa w szczególności z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości (wówczas podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny tj. art. 6 ust. 1 lit. c RODO); w celach analitycznych i statystycznych – w celu ustalenia preferencji zakupowych Użytkowników (wówczas podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi  (wówczas podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

  1. FORMULARZ KONTAKTOWY

Na stronie Serwisu zamieszczono elektroniczny formularz kontaktowy, aby umożliwić Użytkownikom Serwisu kontakt z Administratorem. Podanie danych osobowych niezbędnych do skorzystania ze wskazanej funkcjonalności jest konieczne w celu skontaktowania się z Użytkownikiem i udzielenia mu odpowiedzi na zadane pytania.  Udostępnione dane osobowe są przetwarzane w celu identyfikacji nadawcy oraz udzielenia mu informacji zwrotnej na przedstawione przez niego zagadnienia (wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy o świadczenie usługi tj. art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

  • NEWSLETTER

Na stronach Serwisu, mogą Państwo, zapisać się do newslettera zawierającego informację handlową dotyczącą w szczególności usług świadczonych przez nas, w tym aktualnej Oferty Kursów i Materiałów edukacyjnych oraz zmian w Serwisie. W tym celu konieczne jest podanie nam Państwa danych takich jak adres e-mail, imię i określenie stanowiska. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by zapisać się do newslettera (wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy o świadczenie usługi tj. art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Wskazanie stanowiska pracy pozwala nam na lepsze dostosowanie dostarczanych Państwu treści

  • CHAT

Na stronach serwisu dostępna jest usługa chat, która umożliwia Państwu porozumiewanie się z nami w czasie rzeczywistym. Zakres danych jakie nam Państwo wówczas udostępnią zależy od Państwa oraz zakresu zagadnienia, z jakim się Państwo do nas zwracają za pośrednictwem chatu. Udostępnione dane osobowe są przetwarzane w celu identyfikacji nadawcy oraz udzielenia mu informacji zwrotnej na przedstawione zagadnienia (wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy o świadczenie usługi tj. art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w przypadku danych dodatkowych – podstawą prawną przetwarzania jest Państwa zgoda tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

  1. PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE

Przetwarzamy Państwa dane osobowe również, gdy odwiedzają Państwo nasze profile prowadzone w mediach społecznościowych. Dane te są przetwarzane wyłącznie w związku z prowadzeniem profilu, w tym w celu informowania Użytkowników o aktywności Administratora oraz promowaniu różnego rodzaju wydarzeń, usług oraz produktów (wówczas podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora jest jego uzasadniony interes art. 6 ust. 1 lit. f RODO, polegający na promowaniu własnej marki).

  • CELE MARKETINGOWE

W celu przesyłania treści marketingowych, takich jak oferty specjalne, informacje o nowych produktach lub usługach oraz inne wiadomości promocyjne, wykorzystujemy dane osobowe, takie jak adres e-mail, numer telefonu lub inne podane dane kontaktowe, wyłącznie na podstawie dobrowolnej zgody użytkownika.

Użytkownik ma prawo wyrazić zgodę na otrzymywanie treści marketingowych podczas rejestracji lub w dowolnym innym momencie, w sposób jasny i dobrowolny, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru lub wypełnienie dedykowanego formularza zgody.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne i nie jest warunkiem korzystania z naszych usług (np. zakupu kursu online).

Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wycofać swoją zgodę, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania danych dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofania zgody można dokonać poprzez:

  • Kliknięcie linku “Wypisz się” w wiadomości e-mail.
  • Skontaktowanie się z nami za pomocą danych kontaktowych podanych w niniejszej polityce prywatności.

W przypadku braku zgody na działania marketingowe dane użytkownika będą wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zawartej umowy lub w innych celach zgodnych z przepisami prawa (np. wystawienie faktury).

  1. CELE ANALITYCZNE i STATYSTYCZNE

Przetwarzamy Państwa dane osobowe takie jak adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies lub innych podobnych technologii, w celach analitycznych i statystycznych – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług.

  1. NARZĘDZIA DO AUTOMATYZACJI MARKETINGU


Na naszej stronie korzystamy z platformy User.com w celu automatyzacji procesów marketingowych i komunikacyjnych. W ramach tego narzędzia mogą być przetwarzane następujące dane osobowe użytkowników:

  • Adres e-mail.
  • Imię i nazwisko.
  • Dane dotyczące aktywności na stronie (np. czas wizyty, przeglądane podstrony).
  • Inne informacje podane dobrowolnie w formularzach dostępnych na stronie.

Cel przetwarzania danych
Dane osobowe użytkowników są przetwarzane w następujących celach:

  • Personalizacja treści wyświetlanych na stronie oraz w komunikacji marketingowej.
  • Analiza zachowań użytkowników w celu poprawy funkcjonowania strony i świadczonych usług.
  • Przesyłanie wiadomości związanych z ofertami, nowościami i materiałami edukacyjnymi (wyłącznie po uzyskaniu zgody użytkownika na działania marketingowe).

Podstawa prawna przetwarzania

  • Realizacja umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO): jeśli dane są przetwarzane w związku z rejestracją użytkownika i realizacją zamówionych usług (np. dostęp do kursu online).
  • Zgoda użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO): w przypadku przesyłania treści marketingowych, takich jak oferty specjalne lub newslettery.
  • Prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO): dla celów analitycznych i optymalizacji strony.

Przekazywanie danych

Dane osobowe mogą być przekazywane dostawcy platformy User.com, który pełni rolę podmiotu przetwarzającego dane na podstawie stosownej umowy

NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE DZIAŁANIE STRONY I PRZETWARZANIE DANYCH.

W celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony internetowej, realizacji usług oraz poprawy komfortu korzystania z naszych produktów, korzystamy z następujących narzędzi i technologii. Poniżej opisujemy ich funkcje, zakres przetwarzanych danych oraz podstawy prawne.

  1. Google Site Kit

Google Site Kit to narzędzie umożliwiające integrację naszej strony z usługami Google, takimi jak Google Analytics, Google Search Console czy Google AdSense. Dzięki temu możemy monitorować ruch na stronie, analizować zachowania użytkowników oraz optymalizować treści.

  • Zakres przetwarzanych danych:
    • Adresy IP użytkowników.
    • Informacje o ruchu na stronie (np. liczba odwiedzin, czas spędzony na stronie, źródła ruchu).
    • Dane techniczne urządzeń (np. przeglądarka, system operacyjny).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    • Nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w analizie ruchu na stronie i jej optymalizacji.

Dane są przetwarzane w sposób anonimowy, jednak Google może zbierać dodatkowe informacje w celach statystycznych.

  1. b. WooCommerce

WooCommerce to platforma e-commerce, za pomocą której realizujemy sprzedaż naszych produktów i usług, takich jak kursy online.

  • Zakres przetwarzanych danych:
    • Dane osobowe podane podczas rejestracji lub składania zamówienia, takie jak: imię, nazwisko, adres e-mail, adres korespondencyjny, numer telefonu.
    • Szczegóły zamówień (np. zamówione produkty, kwoty płatności).
    • Dane płatnicze (obsługiwane przez zewnętrznych dostawców płatności, np. PayPal, Stripe).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    • Realizacja umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – w celu realizacji zamówień.
    • Obowiązki prawne (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – np. wystawianie faktur.

WooCommerce działa jako narzędzie na naszej stronie, a dane są przechowywane na naszym serwerze lub serwerze hostingowym.

  1. WPForms

WPForms to narzędzie umożliwiające tworzenie i obsługę formularzy kontaktowych oraz innych formularzy na naszej stronie.

  • Zakres przetwarzanych danych:
    • Dane wprowadzone w formularzach przez użytkowników, takie jak: imię, nazwisko, adres e-mail, treść wiadomości.
    • Dane techniczne, takie jak adres IP użytkownika, w celu ochrony przed spamem.
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    • Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – wyrażona podczas wysyłania formularza.
    • Nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w ochronie strony przed spamem i nadużyciami.

Dane podane w formularzu są przechowywane na naszym serwerze i wykorzystywane wyłącznie do realizacji celu wskazanego w formularzu.

  1. Tutor LMS

Tutor LMS to platforma edukacyjna, którą wykorzystujemy do obsługi kursów online, w tym zarządzania dostępem użytkowników, monitorowania postępów i przesyłania materiałów edukacyjnych.

  • Zakres przetwarzanych danych:
    • Dane rejestracyjne, takie jak: imię, nazwisko, adres e-mail.
    • Informacje o zapisanych kursach i postępach w nauce.
    • Dane techniczne związane z dostępem do platformy (np. adres IP, urządzenie użytkownika).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    • Realizacja umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – w celu zapewnienia dostępu do zakupionych kursów.
    • Nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – w celu analizy wyników edukacyjnych i poprawy jakości usług.

Dane są przechowywane w systemie Tutor LMS i wykorzystywane wyłącznie do celów obsługi kursów.

Realizacja praw użytkownika

 

Każde z powyższych narzędzi działa zgodnie z przepisami RODO, a Twoje prawa, takie jak dostęp do danych, ich sprostowanie, usunięcie czy sprzeciw wobec przetwarzania, są w pełni respektowane. W celu realizacji swoich praw skontaktuj się z nami za pomocą danych kontaktowych podanych w niniejszej polityce prywatności.


  • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE.

 

Na naszej stronie znajdują się linki prowadzące do naszych profili w serwisach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn i YouTube. Kliknięcie w taki link powoduje przekierowanie użytkownika do odpowiedniej platformy zewnętrznej.

  1. Zakres danych przetwarzanych przez serwisy społecznościowe: Po kliknięciu w link prowadzący do jednego z naszych profili na portalach społecznościowych użytkownik jest przekierowywany na stronę zewnętrzną, gdzie obowiązują zasady przetwarzania danych operatora danego serwisu. Może to obejmować:
    • Adres IP użytkownika.
    • Informacje o urządzeniu i przeglądarce.
    • Dane dotyczące aktywności w serwisie (np. czas spędzony na stronie, interakcje z treściami).
  2. Nasza obecność w mediach społecznościowych:
    • Linki zamieszczamy wyłącznie w celach informacyjnych i promocyjnych, umożliwiając użytkownikom szybki dostęp do naszych treści na wybranych portalach.
    • Nie mamy wpływu na zakres danych zbieranych przez te serwisy po przejściu na ich strony. Zachęcamy do zapoznania się z ich politykami prywatności:

Przetwarzanie danych w ramach naszych profili

Prowadzimy profile w serwisach społecznościowych w celu:

  • Komunikacji z użytkownikami (np. odpowiadanie na komentarze, wiadomości prywatne).
  • Udostępniania treści informacyjnych, edukacyjnych i promocyjnych.
  • Analizy skuteczności działań marketingowych.
  1. Zakres przetwarzanych danych: Dane przetwarzane w ramach naszych profili mogą obejmować:
    • Dane widoczne publicznie na Twoim profilu (np. imię, nazwisko, zdjęcie profilowe, treści komentarzy lub polubień).
    • Dane zawarte w wiadomościach wysyłanych do nas za pomocą serwisów społecznościowych.
    • Dane statystyczne i analityczne (np. liczba polubień, zasięg postów, dane demograficzne odbiorców), dostarczane przez narzędzia analityczne serwisów społecznościowych, takie jak Facebook Insights czy LinkedIn Analytics.
  2. Podstawa prawna przetwarzania danych:
    • Nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – w zakresie prowadzenia działań promocyjnych, zarządzania naszymi profilami oraz kontaktu z użytkownikami.
    • Twoja zgoda – w przypadku, gdy wyrażasz ją dobrowolnie, np. wchodząc w interakcję z naszymi treściami lub wysyłając wiadomość

Brak obowiązku korzystania: Korzystanie z linków do mediów społecznościowych jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość korzystania z naszej strony internetowej.

  1. . PLIKI COOKIES

 

  1. W naszym Serwisie korzystamy z plików cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) to nic innego jak dane informatyczne, które zawierają takie informacje  jak: adres IP Użytkownika, nazwa strony internetowej z której pochodzą, zapisy parametrów i statystyk, unikalny numer, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym. Pliki te przeznaczone są do sprawnego korzystania ze stron internetowych Serwisu i przechowywane są w związku z tym na urządzeniu końcowym Użytkownika. Zamieszcza je tam oraz uzyskuje do nich dostęp – Administrator Serwisu.
  3. Pliki cookies wykorzystujemy w celu:
  • zoptymalizowania zawartości strony Serwisu poprzez dopasowanie jej treści do indywidualnych potrzeb Użytkownika, w tym także do rozpoznania urządzenia Użytkownika, aby zgodnie z jego preferencjami wyświetlić stronę Serwisu;
  • przygotowywania statystyk, dzięki którym możliwe jest poznanie sposobu korzystania ze strony Serwisu i dostosowanie jej zawartości do preferencji Użytkownika oraz do oceny popularności strony;
  • możliwości logowania do Serwisu i utrzymania sesji po zalogowaniu, na każdej kolejnej podstronie.
  1. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: 
  • „sesyjne” (session cookies) – są to pliki tymczasowe, przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu opuszczenia strony internetowej, wylogowania, wyłączenia oprogramowania;
  • „stałe” (persistent cookies) – przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach konkretnych cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

 

  1. Na naszej stronie korzystamy z narzędzia CookieYes, które umożliwia zarządzanie zgodami na używanie plików cookies. Po pierwszym wejściu na stronę użytkownikowi wyświetlany jest baner informujący o stosowanych plikach cookies. Użytkownik może zaakceptować wszystkie pliki cookies, odrzucić je lub dostosować swoje preferencje, wybierając odpowiednie kategorie plików cookies (np. niezbędne, analityczne, marketingowe). Zgody użytkowników na używanie plików cookies są rejestrowane przez narzędzie CookieYes i przechowywane w celu wykazania zgodności z obowiązującymi przepisami ochrony danych osobowych, w tym RODO.


  • OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Okres przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych uzależniony jest od świadczonej usługi oraz celu przetwarzania danych. Jednak co do zasady dane przetwarzamy na czas świadczenia usługi, realizacji zamówienia, do czasu wycofania zgody, wyrażenia sprzeciwu lub żądania usunięcia danych. Okres przetwarzania danych może zostać jednak wydłużony, gdy przetwarzanie jest niezbędne do dochodzenia, ustalenia, obrony przed jakimikolwiek roszczeniami – zaś po upływie tego czasu – dane przetwarzane są w takim okresie w jakim wymagane jest to przez przepisy prawa. 


  • ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH

Państwa dane mogą być ujawnianie podmiotom zewnętrznym takim jak dostawcy zajmujący się obsługą systemów informatycznych, podmiotom takim jak banki i operatorzy płatności, podmiotom świadczącym usługi księgowe, usługi prawne, audytowe, konsultingowe, kurierom, agencjom marketingowym, dostawcom usług w chmurze, dostawcom usług hostingu, usług analitycznych i statystycznych. Dane mogą być również przekazane podmiotom, które są uprawnione do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa. Dodatkowo – Państwa dane mogą być udostępniane przedsiębiorcom, którzy współpracują z nami w zakresie organizacji wydarzeń edukacyjnych (jak konferencje czy webinary).

  • PRAWA UŻYTKOWNIKA

Jako Użytkownikom, przysługują Państwu, następujące prawa:

  1. a)  Prawo dostępu do danych
    Masz prawo uzyskać informacje o tym, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, a także dostęp do tych danych oraz szczegóły dotyczące ich przetwarzania, w tym:
  • Cele przetwarzania danych.
  • Kategorie przetwarzanych danych osobowych.
  • Odbiorcy lub kategorie odbiorców, którym dane zostały lub zostaną ujawnione.
  • Okres przechowywania danych lub kryteria określania tego okresu.
  1. b)  Prawo do sprostowania danych
    Możesz zażądać poprawienia lub uzupełnienia swoich danych osobowych, jeśli są one nieprawidłowe lub niekompletne.
  2. c) Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”)
    Masz prawo zażądać usunięcia swoich danych osobowych, jeżeli:
  • Dane nie są już potrzebne do celów, w których zostały zebrane.
  • Cofniesz zgodę, na podstawie której dane były przetwarzane, i brak jest innej podstawy prawnej przetwarzania.
  • Dane były przetwarzane niezgodnie z prawem.
  • Dane muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego.

Prawo do usunięcia danych nie przysługuje, jeśli przetwarzanie jest konieczne, np. do wykonania obowiązków prawnych lub ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

  1. d) Prawo do ograniczenia przetwarzania
    Możesz zażądać ograniczenia przetwarzania Twoich danych w następujących przypadkach:
  • Kwestionujesz prawidłowość danych (na czas ich weryfikacji).
  • Przetwarzanie jest niezgodne z prawem, ale nie chcesz, aby dane zostały usunięte.
  • Administrator nie potrzebuje już danych, ale są one Tobie potrzebne do obrony roszczeń.
  • Wniosłeś sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu rozstrzygnięcia zasadności sprzeciwu.
  1. e)  Prawo do przenoszenia danych
    Masz prawo otrzymać swoje dane osobowe w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie i przesłać je innemu administratorowi. Dotyczy to danych przetwarzanych na podstawie zgody lub umowy w sposób zautomatyzowany.
  2. f)  Prawo do sprzeciwu
    Masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeśli dane są przetwarzane na podstawie uzasadnionego interesu administratora. W przypadku sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych przetwarzanie zostanie natychmiast wstrzymane.
  3. g)  Prawo do cofnięcia zgody
    Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody, masz prawo w każdej chwili wycofać tę zgodę, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej cofnięciem.
  4. h)  Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
    Jeśli uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO, masz prawo złożyć skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
  5. i)  Prawo do informacji o zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu
    Masz prawo uzyskać informacje, czy Twoje dane są przetwarzane w sposób zautomatyzowany (np. profilowanie) oraz jakie mogą być skutki takich działań.

W celu skorzystania z powyższych praw możesz skontaktować się z nami za pomocą danych kontaktowych wskazanych w niniejszej polityce prywatności. Każdy wniosek zostanie rozpatrzony bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 30 dni od jego otrzymania

  • PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY

Stosowanie przez nas narzędzi wspierających, może spowodować, że Państwa dane osobowe zostaną przekazane do państwa spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (głównie do USA). Odpowiednie zabezpieczenia przekazywanych przez Użytkownika danych osobowych zostały zapewnione przez Administratora poprzez zastosowanie klauzul ochrony danych, spełniających wymogi RODO. 

  • KONTAKT Z ADMINISTRATOREM

Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail biuro@instytutkrytycznegomyslenia.pl lub adres korespondencyjny ul. Olsztyńska 3C/106 ,80-395 Gdańsk

  • ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI

Gdy zajdzie konieczność aktualizacji informacji zawartych w naszej Polityce prywatności lub też, gdy konieczne będzie dostosowanie jej do nowych przepisów obowiązującego prawa, niniejszy dokument może ulec zmianie. Na bieżąco monitorujemy zmiany w przepisach i wprowadzamy wymagane zmiany -aby mogli Państwo mieć bieżące informacje co do sposobu przetwarzania Państwa danych, zalecamy regularne zapoznawanie się z zapisami naszej Polityki prywatności.

Wersja z dnia 25.02.2025 r.

Scroll to Top